×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

 

 

چشم انداز

مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری برآن است که در راستای دستیابی به اهداف و سیاست های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی پیشرو در راستای دستیابی به نظام اداری صحیح، توسعه گرا و نو اندیش باشد.

 

 

رسالت

از جمله رسالت های مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی می توان به تامین و ارائه خدمات ستادی، تخصصی در زمینه امور مرتبط با مهندسی سازمان، مهندسی مشاغل و آموزش به واحدهای ستادی، بیمارستانها، شبکه های بهداشت و درمان تابعه، مرکز بهداشت و سایر واحد های دانشگاه با بکارگیری مناسب ترین رویکردها، الگوها، سیستم ها، روشها و ابزارهای مدیریت و علوم اداری با توجه به محوریت مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری، انعطاف پذیری، عدالت، اثربخشی، کارایی، مسئولیت پذیری و پایبندی به قوانین و مقررات در جهت حمایت از فعالیتهای سلامت، آموزش و پژوهش پزشکی اشاره کرد.

 

 

 

 

اهداف

  • ترویج و ارتقای مهارت و فرهنگ کار و تحول در دانشگاه
  • ایجاد بستر مناسب برای رشد و اعتلای اداری، علمی و پژوهشی دانشگاه و تلاش برای کسب رتبه مطلوب درشاخص رضایت مندی مراجعین در بین دانشگاه ها و سایر دستگاه های اجرایی
  • پایش و ارتقاء نظام سلامت اداری
  • ارتقاء شاخصهای بهره وری و اصلاح و بهبود فرآیندهای کاری
  • بررسی، بازنگری و اصلاح ساختار و تشکیلات
  • فراهم کردن بستر فرهنگی مناسب از طریق پیشنهاد و اقدام در جهت اجرای راهکارهای علمی ومقبول
  • تهیه، تنظیم و ارائه پروتکلهای اجرایی، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ابلاغیه ها در خصوص امور مرتبط
  • تهیه، تنظیم و مدیریت بانک اطلاعات تخصصی مدیریت

 

 

 

 

سیاست ها

  • توانمندسازی مدیران و توسعه کمی و کیفی دانش مدیریتی مبتنی برنیاز
  • اصلاح و منطقی سازی ساختار و تشکیلات نظام اداری در جهت تحقق اهداف دانشگاه
  • نظارت، کنترل و بررسی در امر انتصابات، ارتقاء، اعمال مدرک تحصیلی و تنزل گروه شاغلین
  • ایجاد انگیزش، انتخاب کارکنان مناسب، تعیین مسیر ارتقای کارکنان تخصیص وظایف مورد نظر به مشاغل
  • تسهیل شیوه ارائه خدمات تکریم ارباب رجوع جهت افزایش میزان رضایتمندی مشتریان
  • تقویت نظام جامع مدیریت عملکرد سازمان در حوزه شاخصهای عمومی
  • ارائه الگو استفاده بهینه از منابع در راستای ارتقای بهره وری
  • استقرار نظام پیشنهادات و فراهم کردن بستر مناسب فرهنگی در جهت اجرای راهکارهای علمی و مورد قبول
  • ارتقای نظام سلامت اداری و تقویت قانونگرایی کارکنان
  • توسعه نظام اداری الکترونیک به منظور تسهیل در ارائه خدمات مطلوب
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست