×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/07/07 - 08:34
  • بازدید : 350
  • تعداد بازدید : 112
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه:

ارزیابی و اثربخشی هفت دوره آموزشی با استفاده از مدل ارزشیابی (KirkPatrick) انجام می شود

ارزیابی و اثربخشی دوره های آموزشی با استفاده از مدل ارزشیابی کرک پاتریک (Kirk Patrick) توسط گروه آموزش کارکنان و با همکاری معاونت های امور بهداشتی و درمان دانشگاه انجام می شود

هدف نهايي آموزش کارکنان کارايي و اثربخشي بيشتر و بهتر است، بنابراين بررسي و آگاهي از نتايج و بازده آموزش کارکنان، لازمه فرايند آموزش است و با اين كار است که حلقه آموزشي تکميل ميشود.

درحقيقت با ارزيابي اثربخشي دورههاي آموزشي بستری فراهم مي شود تا مديران و کارکنان سازمان تصويري روشن تر از چگونگي کم و کيف فعاليت هاي آموزشي به دست آورند و از سوي ديگر ، برنامه ريزان و کادر آموزشي سازمان را مجهز مي سازد تا نسبت به جنبه هاي مثبت و منفي برنامه آگاهي پيدا كنند و از اين راه به اثربخش كردن برنامه ها و فعاليتهاي آموزشي نيروي انساني ياري برسانند .

در همین راستا گروه توسعه آموزش کارکنان با همکاری معاونت امور بهداشتی و معاونت درمان به ارزیابی هفت دوره آموزشی با استفاده از مدل ارزشیابی کرک پاتریک (Kirk Patrick)مدل «ارزشیابی چهار مرحله ای» پرداخته است که نتایج این ارزیابی ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

دوره های مورد ارزیابی و اثربخشی معاونت امور بهداشتی شامل:

آموزش، پيشگيري كنترل و درمان بيماري هپاتيت با مدلSHEP- ويژه بهورزان

اخلاق حرفه اي نظارت و بازرسي - ويژه رشته هاي بهداشت حرفه اي و بهداشت محيط

پايش و ارزيابي بيمارستان هاي دوستدار كودك

سقط و راههاي پيشگيري از آن

این دوره ها توسط معاونت بهداشتی، شبکه بهداشت و درمان ورامین و مرکز بهداشت شمال تهران انجام گرفت.

همچنین دوره های مورد ارزیابی و اثربخشی معاونت درمان شامل:

معاينات باليني در پرستاري - بهداشت دست می باشد که توسط مرکز پزشکی آموزشی و درمانی طرفه و مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی پانزده خرداد انجام گرفته است.

  • گروه خبری : اخبار گروه آموزش کارکنان
  • کد خبر : 67748
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست