×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/06/23 - 11:05
  • بازدید : 392
  • تعداد بازدید : 86
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری:

تکمیل اطلاعات پایه پرسنلی جهت شروع فاز یک ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان در سال 1399

صدور بخشنامه تکمیل و اصلاح اطلاعات پرسنلی کارکنان و مدیران در سیستم پرسنلی

نظر به لزوم تکمیل اطلاعات در فاز اول سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران در سال 99 و با توجه به اینکه ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران صرفاً بر اساس سمتی که در آن انجام وظیفه می نمایند انجام خواهد شد ، مقرر شد صحت فیلد «سمت» در سامانه جامع پرسنلی آذرخش کلیه کارکنان و مدیران توسط مسئولین کارگزینی بررسی و نسبت به تکمیل آن اقدام شود. همچنین نسبت به تعیین تکلیف و اصلاح اطلاعات مربوط به ردیف سازمانی کارکنانی که از تشکیلات سازمانی قدیم دارای ردیف می باشند اقدام مقتضی صورت پذیرد.  

  • گروه خبری : اخبار گروه تحول اداری
  • کد خبر : 96327
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست