×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

ارزیابی عملکرد به عنوان یک ارزیابی دوره ای، رسمی و اغلب مکتوب از عملکرد شغلی کارکنان است، که به منظور دستیابی به اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شناخت کارکنان ساعی و اعطای پاداش به آنها، ایجاد انگیزه برای بهبود عملکرد آنان و سایر کارکنان، از جمله علل اصلی ارزیابی عملکرد می باشد. درگذشته مدیران، ارزیابی عملکرد را فقط به منظور کنترل فعالیت های کارکنان انجام می دادند، درحالیکه امروزه جنبه راهنمایی و ارشادی این عمل، اهمیت بیشتری یافته است. 

هدف اصلی از ارزیابی عملکرد این است که اطلاعات ضروری درباره نیروهای شاغل در سازمان جمع آوری و در دسترس مدیران قرار گیرد تا آنها بتوانند تصمیمات بجا و الزم را در جهت ارتقاء کمی و کیفی کارکنان اتخاذ نمایند. 

 

    1. فرم اختصاصی مدیران میانی
    2. فرم عمومی مدیران میانی
    3. فرم اختصاصی مدیران پایه
    4. فرم عمومی مدیران پایه
    5. فرم اختصاصی کارکنان 
    6. فرم عمومی کارکنان 
    7. فرم کارکنان پشتیبانی

 

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست