مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه:
برگزاری دوره آموزشی آشنایی با فرایندهای اجرایی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه
اولین پودمان دوره آموزشی آشنایی با فرایندهای اجرایی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه که مختص مدیران مراکز پزشکی و بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد برگزار شد.
مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه:
هشتمین کمیته اجرایی مهندسی مشاغل در سال 1401 برگزار شد
در هشتمین کمیته مهندسی مشاغل تعداد 585 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که نتایج آن به اطلاع ذینفعان خواهد رسید.
مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه:
برگزاری دومین جلسه اجلاس بازنگری آئین نامه مهندسی مشاغل
دومین جلسه بازنگری آئین نامه مهندسی مشاغل در تاریخ 7 و 8 آذرماه 1401 در سالن اجلاس وزارت بهداشت برگزار شد.
مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه:
هفتمین کمیته اجرایی مهندسی مشاغل در سال 1401 برگزار شد
هفتمین کمیته مهندسی مشاغل با بررسی تعداد 369 پرونده برگزار شد
مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه:
اجلاس بازنگری آئین نامه مهندسی مشاغل در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی برگزار شد
اولین اجلاس بازنگری آئین نامه مهندسی مشاغل در تاریخ 17 و 18 آبان سال 1401 در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی برگزار شد.
مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه:
ششمین کمیته اجرایی مهندسی مشاغل در سال 1401 برگزار شد
در ششمین کمیته مهندسی مشاغل تعداد 377 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که نتایج آن به اطلاع ذینفعان خواهد رسید.
مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه:
بررسی تشکیلات تفضیلی پیشنهادی مرکز پزشکی آموزشی و درمانی شهدای تجریش
مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه:
جدول زمانبندی مرحله دوم ارزشیابی کارکنان
مرحله دوم ارزشیابی کارکنان غیر هیات علمی مجموعه دانشگاه در حال انجام است.
مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه:
مرحله دوم ارزشیابی کارکنان آغاز شد
مرحله دوم ارزشیابی کارکنان غیر هیات علمی مجموعه دانشگاه در حال انجام است.
مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه:
7 دوره آموزشی شغلي و عمومي بصورت آزمون غيرحضوري در شهریورماه 1401 برگزار می شود
7 آزمون غيرحضوري شغلي و عمومي در شهریورماه سالجاری با همکاری معاونت امور بهداشتی و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه برگزار مي شود.